WonderBrand

Varumärkesbyrån Wonderbrand anlitade Brightsales för att de ville bredda sin kundbas och öka sin försäljning. När de kontaktade oss hade de redan flera starka uppdragsgivare i sin kundportfölj – men nu ville de nå ut till nya affärspartners i andra branscher.

VAD VI GJORDE:

Efter att vi träffat Wonderbrand och gjort en analys såg vi snabbt att det fanns en stor efterfråga för deras typ av tjänster. Vi bearbetade därefter drömkunderna och snart hade Brightsales bokat in ett flertal säljmöten – möten som resulterade i nya kundkontakter och ett antal nya affärer för Wonderbrand. Sedan dess är Wonderbrand en av flera nöjda kunder som vi jobbar långsiktigt med.

Alla våra fördomar om telemarketing till trots – Brightsales har fått oss att förstå att det inte är metoden som är vansklig utan valet av leverantör som är avgörande. Brightsales har visat stor förståelse för oss och vårt erbjudande. De har varit på tå och levererat prospects av hög kvalitet. Vi är imponerade!

- Gitta Hertzman Perez, VD

Våra referenser

WonderBrand

Varumärkesbyrån Wonderbrand anlitade Brightsales för att de ville bredda sin kundbas och öka... Läs mer

Hogia

Hogia utvecklar programvara för ekonomi- och personaladministration, och är bland annat... Läs mer

Signr solutions

Signr är ett svenskt företag som erbjuder webbaserade tjänster för elektronisk... Läs mer

Litium affärskommunikation

Litium är det marknadsledande företaget i norden när det gäller utvecklandet av... Läs mer